“ест готовност≥ дитини до школи.
-
„и готова дитина до школи?
-
„и хоче ваша дитина йти до
школи?
-
„и думаЇ ваша дитина про те, що
у школ≥ вона багато д≥знаЇтьс¤ й навчатис¤ буде ц≥каво?
-
„и може ваша дитина самост≥йно
сид≥ти над ¤коюсь справою, ¤ка потребуЇ зосередженост≥ впродовж 30
хвилин (наприклад, збирати конструктор)?
-
„и ваша дитина у присутност≥
незнайомих ан≥трохи не соромитьс¤?
-
„и вм≥Ї ваша дитина складати
розпов≥д≥ за картинкою не коротш≥, н≥ж ≥з пТ¤ти речень?
-
„и може ваша дитина розпов≥сти
напамТ¤ть к≥лька в≥рш≥в?
-
„и вм≥Ї вона в≥дм≥н¤ти ≥менники
за числами?
-
„и вм≥Ї ваша дитина читати по
складах або ц≥лими словами?
-
„и вм≥Ї ваша дитина рахувати до
10 ≥ назад?
-
„и може вона розвТ¤зувати
прост≥ задач≥ на в≥дн≥манн¤ й додаванн¤ одиниц≥?
-
„и правильно, що ваша дитина
маЇ тверду руку?
-
„и любить вона малювати ≥
розфарбовувати картинки?
-
„и може ваша дитина
користуватис¤ ножиц¤ми ≥ клеЇм (наприклад робити апл≥кац≥њ?
-
„и може вона з≥брати пазли з
пТ¤ти частин за хвилину?
-
„и знаЇ дитина назви диких ≥
св≥йських тварин?
-
„и може вона узагальнювати
пон¤тт¤ (наприклад, назвати одним словом овоч≥: пом≥дори, морква,
цибул¤)?
-
„и любить ваша дитина
самост≥йно працювати Ц малювати, збирати мозањку тощо?
-
„и може вона розум≥ти ≥ точно
виконувати словесн≥ ≥нструкц≥њ?
–езультати тестуванн¤ залежать в≥д
к≥лькост≥ позитивних в≥дпов≥дей на запитанн¤ тесту. ќтже, ¤кщо њх:
15-18 Ц
дитина готова йти до школи. ¬и недарма з нею працювали, а шк≥льн≥
труднощ≥, ¤кщо ≥ виникнуть, можна легко подолати;
10-14 Ц ви на правильному шл¤ху,
дитина багато чого навчилас¤, а запитанн¤, на ¤к≥ ви в≥дпов≥ли Дн≥Ф,
п≥дкажуть вам, над чим ≥ще потр≥бно попрацювати;
9 ≥ менше Ц почитайте спец≥альну
л≥тературу, постарайтес¤ прид≥л¤ти б≥льше часу зан¤тт¤м з дитиною ≥
зверн≥ть увагу на те, чого вона не вм≥Ї. –езультати можуть вас
розчарувати. јле памТ¤тайте, що вс≥ ми Ц учн≥ у школ≥ житт¤. ƒитина не
народжуЇтьс¤ першокласником, готовн≥сть до школи Ц це комплекс
зд≥бностей, що п≥ддаютьс¤ корекц≥њ.
|
|
|